Flagowa linia Insertu została doceniona przez branżę spożywczą i handlową w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. To największe tego typu wydarzenie na polskim rynku, organizowane przez Fischer Tranding Group, wydawcę magazynu „Hurt & Detal”. Finałowa gala plebiscytu odbyła się 19 października w Teatrze Kamienica w Warszawie i zgromadziła 150 osób związanych z sektorami FMCG i handlu.
Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail.
Linia programów InsERT nexo, okazała się najlepsza w kategorii Oprogramowanie i została nagrodzona statuetką „Złota Innowacja Retail 2019”. O wyborze zdecydowała Kapituła Konkursu.
Podczas uroczystej Gali wręczono łącznie 28 statuetek „Złota Innowacja FMCG”, 10 statuetek specjalnych „Złota Innowacja” oraz 15 statuetek „Złota Innowacja Retail 2019”.